lauantai 12. marraskuuta 2011

Hengitys höyryksi!

Heippulikeippuli kaikille!

Nyt alkaa hengitys muodostua höyryksi ulkona! Ihanaa! :D Minä rakastan talvea! Se on ihanan lämmin ja samallakylmä kuukausi, jos tiedätte mitä tarkoitan ;) Talveen kuuluu, joulu, minun synttärini ja lumi, ulkojäät, paukku pakkaset! Jotkut eivät arvosta näitä juttuja ollenkaan, mutta minusta ne on ihania! ♥ Pidättekö te talvesta? Entäs mikä on teidän suosikki vuoden aika?

Maxkin on huomannut, että talvi on tulossa. Panfuunkin on tulossa vaikka ja mitä uutta! Esimerkiksi lunta, iglu, joulukalenteri!Nämä ovat kuulemma olleet panfussa jo viime talvena, mutta silloin en tiennytkään panfusta joten nyt on ihana nähdä talvi-panfu! :)

Onneksi minun isäni on tehnyt pitkään töitä tietokoneiden kanssa! Oon siinä kyllä haittansakkin :/ Nimittäin hän on todella tarkka siitä millä sivuilla saan olla... mutta hän haluaa vain suojellma minua... toisinaan se kyllä ottaa päähän :D Mutta nyt siitä oli vain plussaa! Nimittäin isä opetti minua käyttämäänprintteriä ja gimppiä ja nyt sain tehtyä tuollaisen kuvan tuonne ylös... ja nyt myös on tuollainen.. hmm... miksikäs niitä kutsutaan *käy muiden blogeissa* "Tassuttain-kuva":n kin! :D Mitäs pidätte?

Ja hei, minulla on ensimmäinen lukija! Hienoa! Se on *rummut* Tillervo! Kiiiiiiiitos kovasti! Ja onnea myös sinnepäin, sinähän keräsit juuri 200 lukijaa! Se on hurjan paljon! O.O

Tassutkorkealle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti