sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Onnea kaikki isät kotona ja panfussa!

Heippa kaikki!

Elikkäs hyvää isänpäivää kaikille! Tänäänkin kun olin taas mennyt tutkailemaan panfun ihmeellistä maailmaa, huomasin että todella monilla on jo äiti ja isä panfussa. Eli onnitelkaas heitäkin, jos teillä on selainen... taidettiinpa minuakin äidiksi pyytä :D Mutta minulle ei kyllä lapsia vielä tule ;D Mutta sinkku oon *nostelee kulmia sillee jännästi* No eeeeei :D Minun piti tehdä kortti yhteisesti kaikille ieille, mutta inspiraatiota ei tullut joten kuvaa ei tullutkaan... katotaan milloin sellainenkin taas tulee... ;)

Oioiooooi! Minulle selviää vielä ihanampia ja ihanampia juttuja panfusta! Nimittäin siellä on ainakin aivan ihania talvi perinteitä! Iglu! Ihanalle kuulostaa ♥ Ja me saamme auttaa sen rakentamisessa ja sen valmistuttua, me saamme bilettää niin että jääpalat kilisee ja tassuihin särkee! Eikös kuulosta kvala? :D No toivottavasti selvitään ilman rakkoja ;D Nyt vain puuttuu pakkaset, jotta uima-altaan vesi jäätyy :( Mutta tassut ristiin ja toivotaan että niin käy nopeasti! :)

Tassut korkealle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti