torstai 10. marraskuuta 2011

Missäs minä olen..?

Heippa kaikki.

Minä haluan linkin panfun sivuille!

Tämä mihin sinäkin olet nyt eksynyt on Katasin, eli minun panfu blogi jonka nimesin Niin panfuksi :D Olen lukenut nyt ainakin miljoonaa blogia! o.o Kauheasti inspiraatiota ja tietoa panfusta! Innostuin itsekkin ja kun eksyin ilmeisen kuuluisan blogiin löysin ohjeet oman blogin järjestämiseen! Olen innoissani tästä ja opin jopa ottamaan kuvia! Tein oman pandan ja nyt olen uppoutunut panfun ihanaan maailmaan! ♥ Nyt sitten voitte kuunnella minun kertomuksia panfusta täällä! :)

Löysin myös muutamaan blogin joka sykähdytti minua! Nimittäin Andromedan panfu blogi, Tillervon panfu blogi, Spindin panfu-blogi ja Sassen panfu blogi. Ja miksi nämä pomppasivat minun silmiin? Koska siellä on itse piirtämiä kuvia! Jokaisella aivan ihana tyyli ja ulkoasut ovat ihania! Haluan samanlaisia! Joten alan harjoittelemaan piirtämistä ja sellaista. Pidän mangasta, joten katsotaan jos saisin upotettua sitä minun pandoihini :S

Ja vielä siitä panfusta! Menkääs tänne. Sieltä voitte lukea tarkemmin miten Maxin taikuuden metsästys sujuu ;D

Tassunjäljen jättää,
Katasi



Toivottavasti ei tullut liian pitkä postaus... Nyt sanotaan moikat! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti