keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Ohhoh mites tässä näin kävi?

Mites tässä näin kävi? :O Oon oikeesti aika pettynyt.... no, mutta nyt on sitten koulua jäljellä enää 18 päivää, ja sitten on kaikkien odottama ja ansaittu kesäloma! Silloin minullakin pitäisi olla aikaa blogata. En jaksa alkaa selitellä miljoonilla selityksillä miksi en ole kirjoittanut, sillä ei ole väliä. En ole kirjoittanut, ja nyt tulen takaisin. Sain ihanan kommentin jossa pyydettiin minua aloittamaan blogi alusta :D Se lämmitti minun sydäntäni samalla kun nauratti. Tajusin että munhan on aloitettava koko homma alusta :D Joten nyt yritän ottaa itteeni niskasta kiinni, toivotaan että innostusta riittää :) Mutta nyt alkaa kello näyttää jo sellaisia aikoja että minun aika kömpiä peiton ja tyynyn kanssa samaan paikkaan ja valmistautua huomiseen ussan kokeeseen :)

Love,
   Katasi

4 kommenttia:

  1. Hei Katasi kiva kun olet palannut! voisimmeko tavata Panfussa? Olet niin kiva tyyppi että haluisin tavata monelta sopisi sinulle Et ole näköjään käynyt panfussa pitkään aikaan mutt eii s haittaa. Minulla olisi muutama kysymys Voisitko tehdä tänne valokuvas palstan ja palstan jossa on piirrustuksiasi? Ja muista jossei Bloggailu tai panfuttelu jaksa kiinnostaa niin sitä ei tarttee tehdä. MUTTA TOIVON ETTÄ JATKAT KOSKA OLET TODELLA HYVÄ BLOGGARI <3 susa PS toivottavasti jatkat:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanasta kommentista ♥ Ja voisinhan minä sellaisen piirrustus sivun värkätä, nyt jos näitä piirrustuksia alkaa tulla enemm'nkin :) Kiitos vinkistä :)

      Poista
  2. jatkathan sä blogaamista pliis kiltti!? - susansa1

    VastaaPoista
  3. Ja jos tahot voit vilkaista tätä blogia minä kirjoittelen niissä :) http://nelli181panfu-kirja.blogspot.com/
    http://nenuliinansana.blogspot.com/ - susansa1 ( Taas ) :):):):):):):)

    VastaaPoista