torstai 10. toukokuuta 2012

MM-lätkä huumaa ja valaan kidan kuminaa!

Moikka kaikki 11 ihanaa murusta!

Huhuh! Nyt on sitten selvitetty 6. luokan viimeinen koe, ja voidaan hyvillä mielin lähteä kohti seitsemättä! Koulu alkaa tulla kokoajan rennommaksi ja kaikki alkaa saada kesän huumaa kehoonsa :) Nyt ei kuitenkaan vielä olla ihan kesässä!
Outo :/ jalat on eri mittaset ja sillee... vähän ruosteessa...




Nimittäin nythän pelataan para aikaa MM-lätkän pelejä! Tällä hetkelläkin taidetaan ainakin minun tietojeni mukaan pelata Suomi-Ransa ottelua - Hyvä suomi!

Onse hienoa että suomalaiset pärjää noin hyvin jääkiekossa, kun muissa lajeissa  se on sitten niin ja näin :/ Minua ei kuitenkaan ihan heti saada kaukaloon :D Minä näittäisin suunnilleen
<- tuolta jos minut sinne laitettaisiin :D Polvet löis niin lukkoa ja maila tipahtelis pois kädestä :D Ehkä pitäydyn siinä tanssimisessa ;)







Ja itten panfu-uutisiin :D (kuulostanko ihan uutisten lukijalta?) Nyt on käynnissä jokin valas juttu :D Nyt on nolo myöntää, mutta tulen sitten mukaan seuraavaan juttuun ;) Nimittäin nyt minulla on ongelmia (varsinkin) jokin flash playerin kanssa joka ei suostu asentumaan minun selaimeeni, enkä saa panfua toimimaan :( Mutta auttakaas te panfussa sitten minunkin puolestani :) Pompatkaas urheana valaan kitaan ;) Minä jään Ellan kanssa odottelemaan teitä tänne puolelle :)

Love,
   Katasi

Ps. Onko panfu muuttunut siitä mitä se oli viimeiksi? Nimittäin ennen oli jossain blogien linkkejä onko ne nyt tettu pois? Nimittäin huomasin (harmikseni) että kuukauden bloggareita ei enää valita :( Se on sääli, moni lupaava bloggari olisi sen varmasti vielä ansainnut! Ehkä me pytymme kehittämään vielä oman muistamis menetelmämme :) Minulla itseasiassa jyllää mielessä yksi, mutta katsotaan alanko toteuttamaan sitä sitten kun lukijoita on vähän enemmän :)

Pps. Voisitteko ihan pikkuisen mainostaa että olen tullut takaisin ja niin pois päin :) Nimittäin blogistani ei tiedä kovinkaan moni vielä :) Kiitän jo etukäteen ♥

6 kommenttia:

  1. Héi Katasi!PIDÄN BLOGISTASI TODELLA PALJON Olisi kiva jos tekisit videoita! Luen blogia jossa on siihen helpot ohjeet http://aivanpanfu.blogspot.com/p/miten-teen-videoita.html PANFUTTAJA PS Kiva kun oot palannut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja millaisenhan videon te haluaisitte minun tekevän? Musiikki video? Elokuva? Onko ideoita :D

      Poista
  2. apuvideot ois kivat - susansa1 voinko tulla videoon mukaan? .D ja voiaank tavata joskus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taidan tehdä musa videon :)


      Mutta en edes tidä missä voisin auttaa? Olisiko jossa te haluaisitte minun apua tai neuvoa? TOtta kai teen jos sellainen aihe löytyy ;)

      Poista
  3. Hei Katasi Monet eivät vilä tiedä panfusta ja muutamat aloittelijat Kaipaisivat apua kun he eivät tiedä paikkoja. Voisit kertoa heille panfusta ja siitä että se on ilmaista ja mitä siellä voi tehddä.

    VastaaPoista
  4. Hei Katasi voiaanko tavata joskus milloin sinulle sopisi - susansa1

    VastaaPoista